Fanów twórczości jest obecnie

wtorek, 15 maja 2012

Z listu do wydawnictwa: Nadbużański Teatr Konny- moja refleksja

Dziękujemy za listy do naszego wydawnictwa i za refleksje po spotkaniach autorskich i pokazach filmowych. Drukujemy fragmenty listu, który przyszedł 12.05.2012 r. na naszego maila: "Widziałam film Nadbużański Teatr Konny. I chcę napisać, że mogłam uwierzyć w końcu w sens życia. A słowa, że "życie przechodzi się od rana do nocy", że należy żyć, że trzeba- są dla mnie ważne. Borykam się z depresją od paru miesięcy. A ten film pomógł mi trwać dalej z nadzieją. Obudziła się ta nadzieja po słowach w filmie o tym, że należy chronić w sobie dziecko. I to dziecko odnalazłam. I będę je chronić. Dziękuję. *dane autora listu do wiadomości redakcji. Arte Cinema Films przestrzega polityki prywatności. oprac. L/W

Brak komentarzy: