Fanów twórczości jest obecnie

wtorek, 26 kwietnia 2011

Kim jest Lilith?- dr. Piotr Piotrowski filozof i astrolog

Lilith to pierwsza żona Adama, choć Biblia niemal o niej nie wspomina. Ustąpila miejsca Ewie, bo raj okazal się dla niej więzieniem. (...) Ale Lilith to nie tylko bogini nocy, ale także ucielesnienie wolnej woli (...)"
Lilith- Bogini poza Rajem.

Ze wstępu do zbiory wierszy Darii Galant "Lilith". Bydgoszcz. 2007.


Spotkanie z pisarką- list od czytelniczki

"Zbiór poezji Darii Galant znam prawie na pamięć. Poruszyla mnie struktura tej poezji i ciągle mi towarzyszy. Mam ją w torebce, w podróżnym plecaku, pod poduszką. Ocieram nią lzy, gdy znowu cos mi nie wyjdzie. Szczególnie w życiu uczuciowym. Nie znam osobiscie pisarki, ale jestem jej oddaną fanką. Imponuje mi swoją niezaleźnoscią, jako kobieta. Każda kobieta marzy, by tak żyć.

Ania

Brak komentarzy: