Fanów twórczości jest obecnie

piątek, 17 kwietnia 2009

Weekend

Zbliża się a właściwie już nadszedł. W Warszawie robi się bezludnie. Jakby ciszej. Mam tyle planów na te dwa dni: przede wszystkim chciałabym odwiedzić Mieczysława Joniuka- mojego ukochanego poetę z Wyszkowa. Dzwonił do mnie ostatnio, miło było go usłyszeć jeszcze milej będzie zobaczyć.
Chciałabym też coś napisać. Coś większego. Miałam dziś spotkanie z Krzysztofem Zbierankiem- reżyserem. Rozmawialiśmy o zapaści scenariuszowej polskiego kina. Trochę refleksji filmowej towarzyszy mi przy tworzeniu scenariusza. Scenariusz filmu w głowie jest od pół roku. Teraz muszę go spisywać.
I chciałabym zobaczyć Noce i Dnie w reżyserii Antczaka, z Barańską w roli Barbary. Uwielbiam ten fim i tę książkę. Lubię zagłębiać się w filmy dawne- zrobione z rozmachem, poetyckie, refleksyjne, beletrystyczne. Tego dziś brak - nie wiem, dlaczego.

Brak komentarzy: