Fanów twórczości jest obecnie

piątek, 10 kwietnia 2009

Odpowiedzi na pytania

Moi drodzy Czytelnicy. Bardzo dziekuję Wam za meile, które przesyłacie przez moją oficjalną stronę internetową. Wszystkie do mnie trafiają, na większość staram się odpisać. Chociaż nie zawsze mi się to udaje, ze względu na brak czasu.

Ale wymyśliłam, że może pewne odpowiedzi na nurtujące Was pytania, będę umieszczać na blogu. To dla mnie łatwiejsze, bo jednocześnie zwracam się do większej liczby z Was :-)

W liście datowanym z wczoraj ktoś z Was zadał mi pytanie: "Czy dobrze się uczyłam w ogólniaku?" A potem ktoś inny: "jakie przedmioty były dla mnie kłopotem".

Z tym bywało różnie. W zależności od nastawienia. Pod koniec ogólniaka chyba nawet mi szło ok. Maturę zdałam na piątki i czwórki ( w 5-cio stopniowej skali ocen).
Ale początki były czasami tragiczne- szczególnie z chemii, matematyki czy j. rosyjskiego. Generalnie widzę pewną zasadę: jak mi się chciało, to byłam dobrą uczennicą. Jak mi się nie chciało, to miałam kłopoty (poważne).
Nauka to wiele lat w ławce- zawsze możemy mieć lata gorsze i lata lepsze.
Dlatego nie załamujcie się.

Brak komentarzy: